Dålig update

Sorry, men börjar att berätta om igår :D

Var hos Amigo igår, red en kort tur ca 30 min i ridhuset för lektionerna började sen. Han var väldigt stark och inte så samarbetsvillig. Gick inte så jätte bra. Han var lite stel också. Sedan blev det att göra alla sysslor, mocka, fixaa hö+mat byta vatten osv sen åkte jag på hockey med Sandra och Carro, förlust på förlängning :(

Today:
Imorse försov jag mig till kvart i 8, blev stressad, jao. Men kom till skolan typ kvart över 8 så jag var riktigt snabb! xd  Så hade vi nån data grejs nåra timmar i datasalen sen såg vi på sagan om ringen 3. Och så kommer jag samtidigt på att vi skulle ha med 2 chokladkalendrar med till discot vi skulle ha ikväll, så efter skolan åkte jag och mamma iväg till 5 affärer och letade efter chokladkalendrar, men det fann på shell. Kom hem kvart i 4 och det var då vi skulle samlas på skolan och ha disco grejen. Blev 20 min sen.
Men sen rulla kvällen på bra, var skit kul! :D kom massa roligt folk.


m hbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0