Dagens ridlektion

Red Cobweb, seriöst vad jag gillar den ponnyn även fast det inte gick kanon idag. Jag menar, han hade gått två lektioner innan.
Tyckte riktigt synd om honom :/
Men iaf vi hade balans övningar, hoppade stuts (lågt) för vi skulle hoppa utan att hålla i tyglarna och blunda samtidigt. Var riktigt kul faktist. Trodde min balans skulle vara jätte dålig men det var faktist rätt bra! :)

(foto: Julia Nilsson)
hoöl.

Imorn blire först att åka och köpa lite kläder med mamma, sen hem och byta om ev käka sen åker jag till Amanda och hoppar lite.
Var längesen jag hoppade henne. Ska bli kul, dock har hon ju inte världens bästa teknik men hon är ju bara 5 år (snart 6 år)

Tänker inte kräva något av henne, bara ha kul!

Nu ska jag försöka fixa en någorlunda bra header. Tyx om rosa designen frestän? höhö I like it! Om du inte ser den tryck F5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0