Jaja, ännu en gång SORRY!

Jag har verkligen inte haft någon blogglust... Men men. Hoppas den kommer tillbaks snart. Ska försöka fixa lite roliga inlägg idag eftersom jag blir hemma idag med.

höhö.

Imorn blir det dressyr med Amigo, blir nog stora padocken. I ridhuset blir det så fullpropat det är ju inte så jätte bra ridhus tider där heller. Jag gillar att rida i padocken mest. Thats it.

Amanda till helgen, funderar på vad jag och gullsnuttan ska hitta på då. Kanske hoppa på lördag? Var ett tag sen ju.
Söndag kanske det blir att rida ut, men jag är typ så rädd att det ska komma nån kvar glömd jägare i skogen lixom... ;/ HAHA.

Vi hörs väl senare
btw jag har hittat kamera sladden har en videoblogg i den när jag skritta Amigo vill ni se eller?
/louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0