Läxor: check!

Har vart hemma hos Sandra ett tag, kom hem för ett tag sen. Har pluggat och så. Och nu väntar jag på att maten ska bli klar.
Lägger upp mitt schema när jag slutar i skolan:¨

Måndag: 14.20
Tisdag: 14.00
Onsdag: 14.30 men ska på teater med klassen kl 19.00 så får sovmorgon nästa dag
Torsdag: börjar 11.30 (!!!!) :D slutar 13.45 ! DIGGA DAGEN!
Fredag: slutar 15.00

Vi har ju rätt bra tider faktist :)

På onsdag är det inte säkert jag hinner åka till Amanda, men isf åker jag dit på torsdag ist :)

Jag hittar inte den jäkla datorsladden från kameran så inga nya bilder förräns jag hittat den (vilket kan ta ett tag jao.)

btw, gissa vilken ponny jag ev ska hälsa på till helgen? :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0