Min dag

Gick upp, cykla till skolan där var det teater rep. Sen skulle vi ha gympa men dom håller på att renovera där inne så nej nej inte klart. Men vi fick typ gå på rundvandning där inne. Undra hur jag kommer hitta där? :0 värsta laborinten. Men vi fick iaf bulle & festis för att vi hade vart - så duktiga! :D men bara HAHA! :)

Åkte iväg till Amigo pojken efter skola. Mocka, packa höpåsar, burkarna och nytt vatten. Sen skritta jag honom barbacka i padocken.
Han var jätte duktig! :)

 Efter det hängde jag lite med Carro och Malou i stallet, gjorde läxan och så.

Ska läsa lite spanska snaart! :)


nu vet ni, puss&hey!
AMIGODUVET

måste verkligen ta lite nya bilder nu på hästarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0