Ridit bästis

Hellu :3 Först och främst får jag väl bee om ursäkt  för min dåliga uppdatering idag... Men har vart hos hästen och pluggat till 2 prov... -_-

Amanda hade tappat en sko så red lite lugnt idag, jag trava lite på en gräsplan. Hon var väldigt pigg men jag märkte när underlaget blev lite hårdare att hon var lite öm. Så red lugnt och inte så länge .

Stjärnil, Peos (ägarn till stallet) häst som vart utlånad på foder i ca 4år kommer hem på lördag. Har aldrig träffat honom men han är av rasen döle häst så rätt kraftig är han. Men han ska inte ridas pga av åldern och en skada i knäna.
Men det kommer bli kul att träffa honom :D nu är stallet fullt igen!

Men Kasper är saknad av oss alla..


joj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0