Lev livet, du lever det bara en gång.

Halloj är hemma från skolan nu, vi hade engelskaprov gick väl helt okej klarade det iallafall! :) Haha på musiken idag sjöng vi en låt på kinesiska.  ojojoj....

När jag cyklade hem förut & var på min gata i början av den fastna såklart mitt skosnöre i trampan, ramla av... Så satt väl där på gatan i 10 min o försökte få loss den utan resultat. Så kom jag på den finfina idén om att jag kunde ta av mig skon och gå barfota hem...


Duktig jag är ! :DD


Ska försöka börja på en ny header nu, den jag har nu gjorde jag bara snabbt. Finns det nån som kan tänka sig göra en header åt mig? annars kan ju jag göra också.
jhgj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0