mitt allt ♥

Vad skulle jag göra utan min underbara Amanda?
Hon var såå busig idag. Jag red till älven med Johanna och Sune i bara repgrimma och barbacka! haha, sjuka är vi! Asså repgrimma... Amanda tyckte det var jätte roligt att plaska i vattnet. Hon gick ner utan att jag ens bad henne, så bara ställde hon sig där i vattnet och plaska så jag blev helt klassblöt... haha?  Och så drog dom typ iväg till ett stall vi aldrig sett förut, jätte fint! Det var Sune som hitta det xd Sen gick jag en promenad med Docka vilket inte slutade så bra, hon smet... Men vi fick tag på henne tillslut.

Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Natti :)

Hoppas du haft en fin helg och att du sover gott i natt!

Önskar dig föresten en trevlig Valborg ;P



KRAM!

2012-04-30 @ 02:05:14
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0