Dagens planer

Sitter just nu och ser på live sändingarna av ponny sm! Snart ska jag till Amanda, ska rida lite lätt i skogen bara. Och så ska jag packa för vi hämtar dom ju på tisdag, vet dock inte om vi fått hö ön?  Jaja ska packa tre schabrak, 3 grimmor, täcke, hjälm, väst och massa annat, johanna och jag har redan packa salvor, schampoo och sånt där ni   vet.
 
Sedan ska jag till Amigo! Ska hoppa, blir att hoppa bana tror jag,  Får se men jag börjar hoppa lite små hinder på åtyp 70 osv! Ska bli sjukt kul, hoppar i stora paddocken för där stod det ändå hinder ute. Blir tyävrr inte film då ingen kunde följa med mid dit.. Vet inte om pappa ska kolla eller om han ska göra nåt annat heller.. Jaja vi hörs min fina bloggläsare nu ska jag byta om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0