Jag är trött

Vad ska man säga om dagen haha? Nej men imorse cyklade jag till busshållsplatsen där jag och Johanna skulle mötas, på en annan busshållsplats för Johanna bor i visten nu ett tag. Men när jag kommer fram och ska låsa cykeln så sitter fel nyckel i... PANIK. Och så är det 10 min kvar tills bussen kommer. Så jag cyklar hem i värsta paniken SKIT SNABBT får jääääääätte ont i halsen hahah gud. Men insåg när jag skulle cykla tillbaks till Johanna att jag inte skulle hinna så gick på en annan busshållsplats istället som är liiiiiite närmare och där är bussen alltid 10 min sen.. Hann till och med köpa en glass!!
 
Skriver om "ridpasset" i nästa inlägg varför skrev jag ens detta wtf      ?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0