Tog av min kuzze :)

Dagens humör:  Trött + lite orolig
Dagens klädsel: Ridkläder men nu har jag mjukisshorts och en t-shirt
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens naglar : Glittrig
Dagens låt: Justin Bieber - As Long As You Love Me
 
Dagens saknad: Mina vänner i karlstad, saknar dom såååå himla mycket!!
Dagens längtan : Min födelsedag 
Dagens ekonomi : Menar ni min eller? Den är helt okej
Dagens mat:Pannkakor
Dagens händelse: 
Dagens måste:
Dagens lycka : Gick bra med dressyren
Dagens + : Inte mycket.. men kanske att jag och sandra bestämde att hon ska med till amanda och amigo på söndag!
Dagens - : Vill fixa min nya mobil nuuu! men blir på lördag
Senaste bilfärd: Har inte åkt bil idag, bara buss.
Senaste film du såg : kommer ej ihåg ser typ aldrig på film men såg mannen som talar med hästar för ett tag sen
Senaste ringda telefon samtal  Sandra
Senaste mottagna telefonsamtal: Pappa
Senaste sms:et du fick stog det ?: "Jag vet inte, men peo sa att hon kanske skulle säljas dit :("
Senaste sms:et du skickade stog det ?:  Vill dom ha henne? :(
Senaste bubbelbadet: länge sen
Senaste spelade cd: oj de va längesedan
Senaste gången du grät: jadu.
Senaste måltiden 1 timme sen kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0