Vi kör på igen!

Okej! Nu känner jag mig taggad på att börja blogga igen! Ska fixa ny design och header bara! Men vi kör nuuuuuuuuuuuuu here we goooooooooooooo!!
 
Idag hade jag morgonfodringen i stallet så tog ut Sune och sen så gick jag lite i paddocken med Amanda, hon har tappat en sko igen fast det var en hovslagare i stallet precis innan vi åkte till karlshov (undra vem det var hehe) för nu hade hon tappat en sko igen för nån dag sen men tur var så var det en hovslagare i stalle idag som skulle sko hästarna så hon satte på en sko där!! Tack tack tack  Ikväll ska jag till krk och rida dressyr på Cobben! Blir bra det! Nej men nu ska jag sätta igång med en design 
 
Har tyvärr inga nya bilder på datorn har i mobilen men den är i sommarstugan och så, så blir en bild i repris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0