Longering

Idag tänkte jag jobba lite på marken med Amanda, och fortsätta lära henne hur det är att bli longerad. Edtersom hon inte lärt sig det än...
Men först så gick jag med henne lite och kolla så hon lyssna, släppte henne lite och så följde hon efter mig ni vet typ horsemanship.
Det funkade bra. Och så skulle jag prova lite med longeringen, vilket gick sådär. Helt okej för att vara andra gången med mig. Men hon förstår inte riktigt att hon ska gå runt i en cirkel

Sedan så slätte Johanna och jag Sune och Amanda i samma hage så sprang vi runt och busade med dom, hahaha ni skulle sätt Amanda. Guuud vad hon sprang runt i galopp och bocka och hade sig, jag skulle haft med kameran!

kommer ett inlägg snart om när jag hoppa Gnistra idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0