Min allra högsta dröm

TIDSINSTÄLLT- ÄR I SÄFSEN.
Det finns så mycket man vill ha/uppnå. Men något jag verkligen vill så är det faktist att äga Amanda. Få igång henne, och helt enkelt utvecklas tillsammans. Detta är något jag velat i 3 år drygt.
Amanda är en sån häst som måste blir riden egentligen varje dag för att hon ska funka i ridningen. Jag märker stor skillnad från i somras då jag var där vääääääldigt ofta och red henne varje dag varannan vecka då jag hade henne som min "egen"
Nu är hon väldigt envis och lyssnar inta alltid så bra. Men det beror ju på att hon blir riden så lite.

Alltså, jag älskar henne så grymt mycket. Hon är min bästa vän. Om hon av någon anledning skulle försvninna ifrån mig, så skulle jag inte klara det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0