Veckan som är kvar

Just nu sitter jag i skolan och jobbar för fullt, tur att jag gör tidinställda till er då :) Iaf  idag ska jag plugga som tusan efter skolan, vi har prov imorgon, so. Kan ändå ganska mycket så its nice. Torsdag, vet jag inte vad som häner hade hoppats på att ha Amanda då men nej nej tror inte det vaa^-_-
Fredag blir det ju först skola, sen fort till Amigo på diren efter skolan, foxa allt och gå en liten promenad med honom. Sedan blir det krk, det är markarbete+ upphöjda bommar.

Lördag ska jag till Amigo igen, då blir det att rida. Får de hur och så, får kolla på Jennies schema och se vad dom gjorr:) Söndag åker jag ner till Säfsen, stnnar där tills på torsdag. Men om ni är duktiga på att kommentera (vilket ni vart) så fixar jag tidinställda till er jao^.
vbcx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0