Grymma ponny

Han är bäst!
Först så red jag lite skogen med Carro och Gunsan. Blev bara trav eftersom underlaget inte var det bästa och så var Amigo lite stark som vanligt :p
Vi skulle rida i ridhuset efter det men då öppnade det inte förräns 4 så då skulle vi rida lite vid skogsbanan så länge där dom kör färjestads travhästar och så men han blev galen.Han ville DRA Ibara iväg i galopp så vi  red inte där.
Skrittadde runt liote på en volt på ett annat ställe.

Sen blev klockan äntligen 4 då då galoppera jag bara av honom lite i ridhuset, jag racade på lite vid långsidorna eftersom han har så mycket energi. Jag bara smacka lite så bara rusa han iväg typ vid långsidan men lyssnade dirket nästan när jag saktade in honom.
Jag lånar en bild som Jennie tagit, hoppas okej :)


//Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0