Halkigt

Red på ett fält med Amanda idag, det gick inge bra. Hon lyssnade inte ett dugg. Blev så sur på henne, hon måste skärpa sig! Vissa gånger går det bra, andra inte.
Men när vi skulle rida hem så var det is på ett ställe så Sune ramlade över Johannas ben. Sune ramlade några gånger på isen men sen kom han upp och då gick han iväg, hemåt. Jag gick efter honom men det var några som tog honom, så det var ju bra. Sune klarade sig fint, han blödde bara i munnen.

Det gick ganska bra för Johanna också, ev en stukning bara.

Sen red jag Gnistra, det gick bra som vanligt. Jag tränade lite övergångar med henne. Hon lyssnade bra.


Jag skulle vilja åka till hööks nån dag och köpa ett schabrak ur deras nya kollektion. Det är ett ljusblått jag skulle vilja ha, kanske ett sånt där schabrak som det står 76 på också, det är extrapris :)

Kommentarer
Postat av: Stella

Sv: Jag har tyvärr inte Bloglovin ;)

2012-01-22 @ 21:19:41
URL: http://allroundryttare.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0