Dagens ridpass

Idag red jag dressyr i paddocken! Det gick så grymt bra och jag är jätte nöjd! Jag re med "plast bettet" idag och det har inte gått så bra med det men idag gick det super. Jag skrittade upp henne ganska länge. Sedan jobbad jag henne mycket i skritt. Gjorde en övning där man rider i en fyrkant och gör en kvarts framdelsvändning i varje hörn. Det är så kul att se att hon försöker! Sedan travade jag på en stror volt och värmde upp henne lite osv. Galoppen måste vi träna på mycket nu under sommarn, för jag märker att hon fått svårare att hålla den :( Så kommer även bli lite konditionsträning nån dag i skogen med mycket galopp och trav för kondtitionen måste också tränas på :)
 
//Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0