hej bloggen!

Vart ute och sprungit, idag blev det mycket intrervaller! Gick faktist bra eftersom jag inte tränat förräns i söndags så jag är nöjd :) Tänkte berätta helgens planer here we go!!
 
Imorgon ska jag med Jennie till Amigo, vi ska longera honom. Sedan på kvällen ska jag på nåt 50 års kalas ska dock inte stanna så länge utan några timmar bara.
Söndag ska jag med Sara när hon ska hämta Gnistra!! Sara ska ju hyra Gnistra i 2 veckor och ha henne på färjestad :) Hoppas på att kunna vara med nån kompis på sändag eftermiddag, för har inte träffat nån på 2 veckor ju :/ Har ju vart Amanda vecka och sjötorp osv!!
Men det var det ;)
Nu ska jag hoppa in i  duschen sedan blir det att äta wook! Gott kallas det :D
//Louise
 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0