Lerig..

Red ut barbacka idag ist med Johanna. När vi skulle galoppera så gick det först bra, men sen vara svängde hon in på en annan stig (amanda och jag var inte beredd (stav) på det och så börja hon bocka och allt så då ramlade jag av i en lerpöl -_- haha först gjorde det lite ont, för jag ramla på ryggen men sen skratta jag bara..
Haha seriöst hur lyckas jag?!  ;)  Blev hur lerig som helst.
 
Hon bockade jätte mycket osv i galoppen efter, och när vi skrittade så började hon bara busa och bocka helt plötsligt.. Haha lilla busponnyn! Tycker om dig ändå:D
ps. tur att jag hade med mig etrakläder!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haft en bra dag? :)

Svar: Japp!
louisemattssons.blogg.se

2012-07-21 @ 14:39:44
URL: http://www.ponnykrach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0