massa tankar

OM KRK. Hur ska jag göra? Fortsätta i min grupp? Eller gå över till en storhäst grupp som min ridlärare har sagt att jag får göra om jag VILL. Jag har ingen anning, seriöst...
Min ridgrupp kommer typ splittras, då några ska gå över till en "egen" grupp eller något. Om inte min grupp hade splittras, hade jag helt KLART ridit kvar, ponnysar äger.
Men nu ska den splittras, såå synd då jag trivds vääääääldigt bra i min grupp. Den bästa under alla mina år på krk. Den va en bra nivå och så. Men jaja, jag är rädd att nivån på den kommer sjukna när gruppen splittras, men min ridlärare har erbjudit (eller vad man säger haha :p ) mig att rida i hennes storhäst grupp på måndagar. Det ville jag inte först, men nu vet jag inte.
 
Jag tycker inte det är tråkigt att rida ponnysarna på krk även fast jag ridit där länge, det har ju vart samma ponnys och så (självklart har det kommit in nya ponnys, och andra pensionerats) men en liten krabar som jag vill fortsätta rida är bästa COBWEB. Han älskar jag att rida, jag älskar att sitta på hans rygg, känner mig alltis så  trygg på honom. Det är med honom jag har slagit mitt höjdrekord i hoppning, han är grym (vilket inte så jätte många på krk tycker, men det tycker jagg :ppp )
 
Jag vet inte, ponnygrupp vs storhästgrupp??? Jag har ingen anning. Nu lutar det mest att stanna på ponnysarna, men har inte bestämt mig än.
//Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0