morgondagens planer

Tänkte berätta morgondagens planer!
Ska till stallet vid halv 12 imorgon, vi får skjuts för bussen gick inte förräns vid 20 i 3 och då hinner vi inte rida (berättar varför längre ner i inlägget) På nergården är det öppet hus eller vad det heter haha! :p Nej men Peo säljer glass, dricka och korv tror jag det var också + lite lekar eller något hehe. Johanna och jag ska kaaaaaanske också ha ponnyridning med shettisarna, det är ju en jätte stor loppis där också, ett helt hus + massa uthus! Kom gärna till nergården imorgon (lördag)
Ska rida dressyr/skogen imorgon med Amanda, har ej bestämt mig. Men kl 3 så kommer det  2 st som ska rida Sune&Amanda. Dom va på semster här och ville så gärna rida eller nåt så då får dom väl det då..... *_*
 
Ska gå och lägga mig tidigt idag, trött efter denna långa men roliga dag..!
//Louise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0