sol till veckan..?

Jag hoppas verkligen på att det blir sol till veckan, för då tänkte jag att jag och Johanna kunde ta sånna här fina bilder ni vet? Alltså barbacka på en äng med fina kläder osv! Så hoppas det blir fint väder, för det behövs nog lite nya bilder hehe eller vad säger ni? :D
 
Haha bild från julfotograferingen jag och Johanna hade, dock hade snön smält bort, för i vintras var det ju typ ingen snö :0 Bilden är väldigt suddig också, men har redigerat dom en hel del igår för dom såg inte så fina ut.. min kamera är inte den bästa när man ska ta kort när man rider... :( Jajaj har iaf redigerat dessa bilder blev mke bättre!!
 
Smakprov: (kommer mer bilder imorgon söndag)
 
Innan
Efter:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0