Vad jag ska tänka på under veckan

Denna vecka så ska jag tänka på MIG när jag rider, hur jag sitter, blicken och allt det dära! Kommer bli ganska mycket dressyr denna vecka för det behövs tränas på med Amanda! Men jag har känt att nu när det var längesedan jag red för någon så blir det inte alltid så bra?
 
Det är ju såklart inte alltid, men nu måste jag tänka på hur JAG rider! Denna vecka kommer bli rolig, men ändp svettig och jobbig.. haha vad töntigt det där lät :ppp Nej men nu förstörde jag hela inlägget med dom där smilisarna, jag skulle ju skriva ett seriöst inlägg!!
Så veckan som kommer, blir dressyrig! Men ska också klämma in något skogspass och ev hoppning om hon fått skon. 
 
Har nyss varit ute och sprungit, körde stenhårt och det gick så sjukt bra :)
//Louise
Sandra goes trött i gubb plockandet 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0