50%

Det är extra pris på detta sjukt snygga tränset på hööks! Tror jag ska köpa det och ha som dressyrträns och det andra vida hoppa och uteritter. Tycker det är sååå snyggt när det är nån färg på tränset. Fast ja vi får se, har ju redan ett.
 
Och dessa pannbanden är sååå snygga! Kommer nog köpa ett pannband iaf, kanske inte tränset men jag vill!!
Vilken färg tycker ni är snyggas? Funderar på den gul. blåa men samtidigt så är det röd,silvriga, blå snyggt också. VILKET TYCKER NI??
Och  så behöver jag en standard grimma liksom, hon har en vanlig ganska ful (xd) som hon brukar ha i hagen men den är lite liten, speciellt när hon ska ha flughuvan under (hon måste ha en grimma över sin flughuva annars tar hon av sig den) men det blir lite litet så då brukar hon få ha discogrimman men den är inte jätte lämplig att ha i hagen hela tiden eftersom den tappar glitter osv så en standard grimma behövs!!
 
 
KOM PÅ ATT DET 'R LIKA BRA ATT KÖPA ETT GRIMSET DÅ (KOSTAR ENDAST 39 KR JUST NU) eftersom hon behöver ett flugpannband och en grimma! Smart jag är :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0