Helgens planer nuu jao

Ska strax gå och natta. Sjukt trött. Sov inte så mycket i natt heller. Imorgon så ska jag för kanske ta och städa mitt rum lite snabbt, sedan så kommer Johanna och hennes familj så firar vi pappa och så. Och så kanske Johanna får sig en liten present också eftersom hon fyllt år för ett tag sen ;)

Färjestad spelar ju på lördag också, alltså imorgon kl 3.

Skulle köpt 2 biljetter men det var slutsålt :( Såg ju fram emot att få se vargarna besegra smålänningara! Så får se den på tv i ställett går ju på 4:an så jaa.

Söndag blir det en heldag i stallet tillsammans med min kusin vitamin då Johanna! Amanda ska ridas såklart, min sokertopp är hon. Och så ska jag nog rida ut i skogen med Gnista, längesen nu!

mitt tredje hem ♥♥♥ haha det där lät roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0