Lalalaala hemma

Åhh ramla i skolan idag påväg till maten och slog i svanskotan igen. Jag har typ nåt konstigt med den, för när Amanda var super duper ung så blev hon rädd för en planka och bocka som värsta rodeohästen och kasta av mig, då slog jag i svanskotan och en annan gång förra vintern så blev hon piggelin och hoppa rakt upp i luften, och plask så var jag på marken, hehe. ONT.

När jag suttit för länge nånstans får jag oooont! :(


Postat av: Jag

Får man se en bild på västen kanske? ;) <3
// Din bästa vän Sandrrrrrrrrrino

Sv: Klart som korvspad att du får! ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Gissa det du ,börjar på en krok hihi :)

Haj Har också en sådan rekomenderar , tror jag hihi :) <3<3

2012-03-08 @ 19:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0