Biggggg hiss till sommaren



Slänger sig på cykeln, cyklart till stranden. SOMMAR :)♥

Sommaren är lätt den bästa årstiden på HELA året. Ledig i nästan tre månader, det är varmt. Är med kompisar. Alltså kan det bli bättre eller?
Nej tror inte det va :p

bjuder på bilden,



Sommarens planer kommer här japp:

SOMMAREN 2012 planer

Ska ha Amanda som förra sommarlovet, sjukt najs att få åka ut till min plutt varje dag varannan vecka. Denna sommaren vill jag se en ordentligt stor utveckling av Amanda! Gisses tror verkligen att hon kan uvecklas, förra ridpasset (igår) kändes hon väldigt fräsch och samarbetsvillig, Amanda VILL lära SIG. Det märks.

Ska jag ha Amigo nånting i sommar? Det hoppas jag verkligen :) Fast hans ägare, Jennie visste inte om hon behövde någon hjälp, så vi får se helt enkelt.

Jag ska SÅKLART även vara med mina kompisar.


haha förra sommaren



VAD SKA NI GÖRA I SOMMAR??? tell me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0