Cobweb..

Jag har alltid gillat Cobben väldigt mycket, men när Fleur åkte så blev han no 1 igen xd Många säger att han är så hilma seg och tråkig osv osv. Blir lite irriterad när jag hör det, hallå lixom?!
Ja, visst kanske han inte har den där powern som andra ponnys har. Men Cobben har stått på krk i 8 år, går 3 lektioner varje dag, alltså 3 timmar rids han om dagen. Vilar 1 gång i veckan.

Jag har ridit Cobben VÄLDIGT mycket, och jag tycker att han är en helt underbar ponny. Jag har lärt mig hur han ska ridas, och hur man ska få honom att vakna. Hoppning är han såå duktig på, och dressyren då NOOOM NOOM. Nu har han ju fått käkbensfraktut och ska vila hela terminen :/

Jajaj, kan väl erkänna att FLOWERHILL COBWEB är den ponnyn jag gillar mest att rida på krk. Men jag saknar min Flurran så otroligt mycket... :'(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0