Stallet idag med Sara

Var i stallet idag med Sara. Jag red med henne och Docka ner till älven, Amanda plaska som VANLIGT jätte mycket i vattnet hha.. Sen red vi till paddocken, och då hände världens otäckaste sak typ.... :'/

Amanda gick omkull, typ snubbla, jag ramla av, gled liksom över hennes hals och Amanda en framåt kullerbyta... Jag hann se lite när hon låg där nere i paddocken, ohh jävlar vad rädd jag var att hon skulle vara alvarligt skadad... :( Men som tur var reste hon sig nästan på en gång. Hon gick inte konstigt eller nåt. Vilken tur vi hade. Det kunde verkligen ha slutat illa. Jag duscha och shampoonera henne sen. Älskar dig så otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0