Vad gör en blogg bra? Vad är min blogg??

Min blogg är inte bara en hästblogg. Det tror jag ni vet va? :) För en HÄSTBLOGG är en sån blogg där det enbart skrivs om hästar. Visst, sånna bloggar är också bra. Men JAG tycker att bloggar där det blandas både häst&vardag är MUMMA. Vad tycker ni? ( ps jag tycker hästbloggar är bra också )


Vad gör en blogg bra då?
Joo jag tycker:

* Mycket bilder.
* Inte bara korta inlägg, visst inte jätte långa varje gång. Men nej tack inte korta inlägg varje dag.
* Inte vissa samma bild hela tiden.



ÄR MIN BLOGG FISK, FÅGEL ELLER MITTEMELLAN?


Kommentarer
Postat av: samantha

jättefin blogg! :)

följa varandra? :)

Svar: tack!!
louisemattssons.blogg.se

2012-05-29 @ 19:57:53
URL: http://cityhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0