Nej men då kör vi igen då :)

Bloggpausen över
Egentligen vill jag ha bloggpaus i några dagar till men, nej. Nu kör vi. Ny header och design ska fixas! Luuuugna. Så trött på den jag har nu, tråkig.
Jag kommer inte blogga riktigt som förut. kommer bli mer vardag, men såklart häst också. Ska även fröska så att det kommer nåt åsikts inlägg då och då. Upppdateringen kan jag tyvärr inte säga nu huir den kommer bli,  no way. Får väl först vämta och se så att jag verkligen vill fortsätta. Men om jag inte kommer tycka det är kul längre & känna mig tvingad till att blogga, så tas bloggen bort.

Ridpassen kommer senare... ;)

Bjuder på denna FAILBILD från nån gång för rätt längesen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0