Kursen

Hej, jag har uppdaterat dålig dom senaste dagarna. Men det är min blogg, alltså jag som bestämmer hur mycket den ska uppdateras. Jag tänte skriva om kursen jag var på i söndags med min lille vän Sandra <3
Den var väldigt lärorik faktist.

Först samlades vi på livskraft, där hade vi ett träningspass för AnneLie Häll som var iriktad på balans osv. Var typ yoga och pilates hehe!
Sedan så åkte vi till krk, gjorde iordning Calle direkt. Vi skulle ´skulle rida med inspänningstyglar för första passet skulle vi bara fokusera på sitsen. Der gick jättebra! Men Calle var väldigt pigg i galoppen.

Sedan så fick vi mat, lasagne MUMS. Nästa pass red jag inte med inspänningstyglar. Det gick jätte bra även denna gången. Jag är så glad att det äntligen börjar bli bättre med min sits!

Sandra följde med mig hem efteråt, då hade vi ben&jerry fika!!:D


Söt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0