Time to bloggen

Bra dag. Började med att jag cyklade till Regina, så kom Yasmine sedan åkte vi vidare till tingvalla. Det är massa tävlingar där och alla klasser tävlar mot varann. Jag går ju i gamma så idag var det alla i gamma som skulle vara där ;) Om hela norrstrand skulle va där samtidigt skulle det bli lite fullt om man säger så ;)
 
Det var, 60 m, 200 m, 1000 m, höjdhopp, längdhopp, kast med boll, kula och staffet med det skulle bara fyra från varje klass vara med i. Min klass kom iaf på delad första plats vilket var kanon för vi tävlar ju mot både 8:or och 9:or!
 
Efter det så åkte jag hem och bytte om, sen var jag med Sandra, Regina och Yasmine! Goa brudar ;*
 
yasmine, jag och regge jao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0