Bloggen firar födelsedag imorgon!

Imorgon har jag bloggat i hela 1 år! Vad tiden har gått fort egentligen... Men det har vart grymt sköjj^^
Mitt allra första inlägg som jag skrev när jag bloggade på bloggplatsen: ( fast blogga ju med sandra liite först men den bloggen är borta )

förstinlägget


Det var grymt kul att blogga ibörjan, men ibland har man ju faktist bara velat sluta blogga.
Fast nu känner jag inte så.

När jag bloggade på bloggplatsen hadlade det mesta om min skötponny Fleur, men även om min vardag och Amanda och så.
mkjj.

Ni fick läsa om hur ledsen jag var när jag fick reda på att hon blev till salu, och om att jag
så gärna ville äga henne (vilket jag vill än, absolut!) Jag visste inte riktigt vart jag skulle
ta vägen då, och när jag fick veta att hon var såld, alltså. Hon betyde så mkt för mig.


Men ni fick ju också läsa en hel del om Amanda, hästen som kom in i mitt liv för ca 3 och ett
halvt år sen. Hästen som blev helt crazy en vinter, och en sommar, hästen som inte
brukade lyssna så bra.

Men nu har ni fått följa min och Amandas utvekling och jag kan se stora framsteg både inom
Amanda och i min ridning.

mkj

hjh




Kommentarer
Postat av: NellieB

Grattis! På ett års dagen! :)

2011-12-30 @ 23:19:22
URL: http://Nellieberntsson.se
Postat av: sandra sg

vad kul att du hållt igång bloggen ett år :)

fin design! fina bilder !

2011-12-31 @ 00:12:46
URL: http://zandiiii.blogg.se/
Postat av: Gotlänning

godmorgon:) sovit gott?

2011-12-31 @ 01:39:10
URL: http://karross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0