Fudje

Håller på & bakar fudje för släkten kommer imorgon så firar vi jul och så där :) 


fotade ju idag. Amanda var pigg och ibland inte så framåtbjudande ( kan bero på att vi red på en äng med massa käk, haha hon ville äta .. )
Men i galoppen var hon riktigt pigg, när vi ( jag o johanna ) skule försöka göra så dom galoppa i samma takt bredvid varann gick det inte så bra, dom ville tävla sötisarna xd !

Och sen så red jag Gnista, alltså gud vad hon har utvecklats sen jag började rida henne. Första gångerna funka inget,  hon försökte verkligen få av mig, skulle springa hem till stallet hela tiden, no way att hon skulle lyssna på mig lixom. Men ja, nu lyssnar hon jätte bra. Älskar att hoppa & hoppar till och med terränghinder utan tveka.

Hoppade ju terräng med henne idag, hon var så duktig ♥

gnistra
fudje




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0