Gästbloggning

Hejsan Svejsan xd Jaa heter Sandra och bloggar på www.champiiss.blogg.se Jag rider på samma ridskola som Louise och vi går i samma klass. Jag tävlar ganska mycket, men då är det mest klubbtävlingar annars har jag tävlat lokalt en gång på VM i hoppning för ridskoleryttare :))

Jag har en sköthäst som heter Champis och han betyder ALLT för mej. På ett år har jag gått ifrån att tävla 50cm clear round med ett pet och han var helt GALEN!! Till att hoppa 70cm A0+A0 med ett stopp. Champis är en rödblack D-ponny 146,5cm i mkh och han är född 96. Vi har 2 vinster i dressyr och helt ok resultat i hoppning. År 2012 satsar vi på att komma runt en 80cm bana felfritt, men de är bara en dröm. Först och främst ska vi ta oss runt en 70cm bana felfritt innan vi satsar på 80.

När jag inte rider eller är i stallet så tycker jag om att vara med kompisar, fota, spela trummor och busa med min misse Asta xd När jag fotar så är det med pappas Canon EOS 350D Jag brukar få låna den nu när han har en ny Canon EOS 60D xd Den lånar jaa oxå ibland.

Som jag skrev så har jag en katt som heter Asta. Hon är 3 år och är född 9 december 2008. Hon är en blandning mellan norsk skogskatt och perser.

Tycker du att mitt liv verkar roligt kan du ju läsa min blogg xd www.champiiss.blogg.se

////// Sandra :))))


k
kv
kml
fgb
kl
cvbcv
df

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0