Rolig hockey kväll!

Kom försent först, så missa det där häftiga i början, men kom typ precis när dom kom ut. Och damn vad bra färjestad är alltså! ♥ 
Dock började det kanske inte jätte bra, AIK gjorde 1-0 först, men färjestad blev inte dåliga för det, utan dom kämpade vidare. Sedan gjorde färjestads Martin Sevc 1-1 efter sin utvisning.

Andra perioden: I början gjorde Robin Sterner 2-1, sen tappade fbk lite. Men gjorde ändå 3-1 med ett snyggt skott av Marcus Paulsson rakt in i kassen! I slutet (?) gjorde AIK 3-2

Tredje perioden: Färjestad regerade! Aik hade nästan ingen chans mot färjestad, alltså dom var så jäkla bra ! Christan Berglund gjorde ett snyggt backhand mål, 4-2. Sedan var det Mattias Sjögrens tur (min favorit) att göra sitt första mål i färjestad, han hade bara hunnit spela 2 eller 3 matcher innan, så han gjorde 5-2 och gud så glad jag blev. Sedan fick aik göra 5-3, men färjestads Mikael Johansson kunde snyggt avsluta med ett mål i öppen kasse. Slutresultat: 6-3

Sedan fick jag Berglunds och Sjögrens autograf, fast har redan deras, men kul ändå. Berglund frågade mig om vi haft kul :-)


berglund
fbbbjjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0