Sry

Hann inte uppdatera igår, hade matte prov igår och det kändes som det gick bra men nu när jag fick se relutatet så icke sa nicke, det gick inge bra men jag har iaf en sak att glädjas över. Jag hade alla rätt på musik provet :) känns väl lite sådär lagomt bra :)

Igår följde jag med Sandra till stallet, det var meningen att jag skulle rida nån pålle i hennes grupp men nej nej det gick tydligen inte eftersom dom var för många eller nåt -.-

Nu har jag precis pluggat och ska till stallet om kanske 45 minuter eller nåt. Amigo har ju vart lite konstig att rida efter sprutan, inte lyssnat och ja, nästan inte brytt sig om nåt men han hade tydligen vart bättre nu. Det blir nog att rida i stora padocken, ridhuset är öppet till 5 men det hinner jag inte till och andra tiden är runt 7 men det blir padocken.
foigv
amigosengherhfgghjghj
BILDER I REPRIS

Om jag kommer ihåg så tar jag med kameran, men vänta er inte för mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0