Svar från frågestunden

Postat av: Kajsa

Hur gammal är du?
Hur började ditt hästintresse?

Svar: Jag är 12 år.
Jag har vart hästintresserad hela mitt liv, kommer inte ihåg hur det började så kan inte riktigt säga hur det jag blev hästintresserad.

Postat av: vilma

gillar du twilight ? :)

Svar: Har inte sett så många filmer och inte läst nån bok men den verkar bra, iaf filmen :)

Postat av: alina

hur monga år är du

Svar: Jag är 12 år, fyller 13 nästa år :)

 

Postat av: Cornelia

Hej! Hoppas du haft en bra lördag hit tills! :D Tänkte bara säga att snart så kommer vinter designen upp! :) Men en hake bara! Den kommer upp samma dag som första snön kommer! :) Håll utkik efter den nya designen vetja!
Kram Cornelia

Svar: Hoppas snön kommer snart då! :)


Postat av: alina

vad vill du bli när du blir stor?

Svar: Jag vill hjälpa hästar som blivit vanvårdade. Ha ett mysigt stall någonstans på landet där jag ger alla hästar en chans. Det är något jag verkligen vill bli när jag blir stor, tanken på att hjälpa en häst som blivit vanvårdad till att bli stark och frisk och få ett nytt hem. Så alltså jag tar hand om dom, och när dom är friska ska jag försöka hitta ett nytt superbra hem åt dom.

Postat av: alina

vad är din favorit mat??

Svar: jadu,  gillar mycket men farmors mat är jätte god! :)



Alina ställde mest frågor, så du kan skicka in din gästbloggning till: [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0