Tjoa

Hej, har gjort en massa saker idag, blev inte att bara vara hemma som jag skrev imorse. Har vart hos farmor, & så har jag vart på kyrkogården, handlat & tänt o fixat i ordning på min förra kanins grav, saknar dig älskling <3

Jag mår mycket bättre idag, känner mig friskare o friskare för varje dag som går. Enligt mina beräkningar är jag helt frisk om 2 dagar. Fast det är ju mina beräkningar... hehe.

och vet ni? Jag är inget stort Justin Bieber fan, men när jag såg detta klippet på fb kände jag att jag bara var tvungen att lägga upp det.




Nej, jag är ingen sån som skulle göra vad som helst för att träffa Justin, men jag skulle aldrig snacka skit om någon. Det är fan helt patetiskt att säga en massa skit till honom! Så ni som gör det, skaffa er ett liv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0