Amanda

Amigo kommer imorn! :)


 Amanda
Ras: Haflinger
Färg: Flaxfux
Ålder: 6 år
Kön: Sto
Mankhöjd:  ca 154 cm  men växer mycket mer



Amanda har jag ridit i nästan 4 år. & dom åren har vart helt awesome. Ibörjan gick allt skit, inget funka mellan oss och jag var nöra på att ge upp flera gånger.
Hon var ca 3 & ett halvft år då och jag hade inte så jätte mycket ridvana. Haha undra hur det såg ut? xd

Men under åren som gick så blev allt mycket bättre,  jag älskar henne <333


jhgjamanda2amanda3/4amanda5amanda'



Kommentarer
Postat av: Emma

super fin blogg!:D älskar headen;) i vilket program är den gjord i?:)



följa varandra via bloglovin?:)

2011-10-20 @ 19:11:37
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0