En sak jag funderat på...

Alltså har gått runt och funderat på detta några dagar, jag har skit svårt att vara mig själv. Jag skojjar inte tyvärr. Med mina vänner & min underbara kusin & familjen med dom kan jag vara mig själv men annars har jag väldigt svårt med det.
Det är säkert för att min självfdörtroende är sjukt dåligt. 0000000... palla.

Jag kan lixom tänka så här -åhh varför tog jag inte dom jeansen, varför gjorde jag inte si & så med håret. -varför ser jag inte ut si & så. fattar ni ???

Det är faktist sjukt jobbigt
vbcx för 2 år sen.

Yes, för 2 år sen eller nåt tänkte man inte så. Men nu ??! aaaghhh önskar jag hade bättre självförtroende & kan va mig själv i alla lägen!

bilfblathjh


Mitt mål innan 2011 är slut är att ja kan vara mig själv i alla lägen och ha ett bra självförtroende, just sayit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0