Förut var jag nr 1 för dig men nu är jag nr 2

Hej hej.. mår not good. Halsen, alltså jag har verkligen nåt jäkla problem med den. Gör så ont så jag bara vill gå & begrava mig o hostar som 17 också, men det följer väl med på köpet ju om man har ont i halsen.
Mamma trodde att det typ kanske var halsfluss/streptokopter hoppas verkligen att det inte är det. Om det inte blir bättre på några dagar blir det att åka till farbror doktor. Skrämmande....


Som ni kanske redan förstått blev det inget krk för mig idag, alltså klara typ knappt av skolan på provet satt ag typ helt spänd hela tiden för ville inte lixom hosta varje minut som gick. Men det gick bättre till slut.

Så denna helg blir det att ta det lugnt förutom på söndag då, för då ska jag till amanda. Skönt med höstlov nu då, under vecka har jag inget speciellt inplanerat blir väl att va med johanna tror jag. Kanske åker till amanda nån dag också. Fast kom på att jag glömt nycklarna till skåpet hos mami nu.. :/ men det går ändå. På lördag alltså inte denna lördag utan nästa, blir det hockey. Det gillas. & söndg Amigo pojken.


btw, har beställt en header av en grym tjej ! :)


Ska göra en film nu om min saknade stjärna, vill ni se den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0