Min & hästarnas resa

Jag började rida en shettlandsponny som hette Passi när jag var 5/6 år. Jag bodde då på landet och Passi lärde mig så grymt mycket. Saknar honom.
Under den tiden gick jag även på travskola på färjestad, lärde mig också mycket om körning då och det är härligt att låna en av Peos shettisar & ta en liten runda. A men iaf jag var på travskolan kanske 2 år eller nåt men slutade sen.
Det var då jag började på krk. www.krk.se Jag kommer ihåg första galoppen tror det var på... Dolly? hon var iaf den första hästen jag red på krk. Dock lever hon inte längre.
dolly

Rider fortfarande på krk nu.
Men iaf år 2009 blev jag medryttare på världens bästa haflinger. Amanda. Jag började rida henne när hon var ca 3 och ett halvt år. I nästan 4 år har jaag vart hos henne. Dom åren har var lite si så där. Den var en sommarn så inget funkade mellan oss & jag var nära på att ge upp men nu funkar allt kanon mellan oss. Världens bästa.

sv


Jag rider även en ponny som heter Amigo. Han är en riktig läromästare! hoppar som en kung osv osv ;)
AMIGODUVET





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0