Ridit Amigo

Var ju i stallet tillsammans med Jennie förut, jag fick prova det nya bettet som vi ska ha när man rider ut då han blir väldigt stark och pigg. Jag tyckte att han lyssnade jätte bra på det :) Dock tryckte han sig utåt i galoppen ibland men annars gick det bra!
Jennie fotade lite så hon skulle skicka bilderna så dom kommer nån gång :)

Och vet ni vad vi såg då? Det kom ett par färjstad spelare förbi! Patrik Lundh var med tror jag :D

Och så vill jag även påminna er om att jag ser eran ip-addres när ni kommenterar, och vet alltså vem som skickat den. Så sluta att skicka taskiga kommentarer!!

Bilderna är ej från dagens ridpass.

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hej, säg gärna vad du tycker om mitt inlägg där jag skrev vad jag tycker om plastik operation och den nya serien på svt, skönhetsbubblan. Håller du med mig?

Annars hur mår du? :)

2012-04-22 @ 19:51:33
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0