Skogen

Vi tog en väg där man var tvungen att rida över en bäck men sune o amanda verkligen VÄGRADE! Men var ju meningen att vi skulle hoppa terräng med dom idag med hindrena som vi ställt fram var spårlöst borta, vi fann dom ingenstans så det fick bli att rida lite i skogen och busa med Amanda :) Men vet ni vad som var på ängen då?! En räv! Den var skit läskig ( tyckte jag då men inte amanda ) Johanna trava fram en bit emot den för den typ gick närmare och närmare ( jag trodde att den skulle typ hoppa på oss....! ) då sprang den iväg lite men stanna och stirra på oss igen..  Men som tur va kom den inte igen.

Sedan käka vi i stallet åt pizza <333

Sen red jag Gnistra, vi skulle gå över bäcken igen, hon gick över men Aron som Johanna red vägrade, så det blev att galoppa lite i galoppbacken.


Har inte så många ovisade bilder på denna dator, har glömt kameran hos mamma också och där har jag massa bilder.
DFVD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0