sandra

 
En av min absolut bästa vän är Sandra. Vi har vart vänner i 10 år Jag tänkte berätta lite om våra 10 år tillsammans, eller försöka iaf. Vi blev kompisar på dagis, för 10 år sedan. Vi gick i samma hus eller vad man säger. Vi hade kul varje dag, men kommer dock inte ihåg vad vi gjorde på dagis då det var väldigt längesedan. Eller jo, vi lekte ju robin hood! Haha kommer du ihåg det?
Åren gick och vi började lågstadiet, även nu hamna vi i samma hus!! På korgmakaren, ojj vad mycket minnen vi har där ifrån egentligen...
0:an, 1:an, 2:an och 3:an gick. Nu var det dags för mellanstadiet. Denna gången hade vi fått önska  5st som vi ville gå i samma klass som och en av dom var ju självklart Sandra! Vi fick börja i 4:a. Och ja, vi hade en annan lärare som vi inte hade i 5an och 6an där. Och vi lärde oss inte så mycket precis i 4an hehehe Var en ganska stökig klass också just då.. Men i 5an fick vi Anne-Lie och det gick ju betydligt bättre! (även 6an)
 
Nu har vi gått i samma "klass" på dagis, lågstadiet och mellanstadiet. Men nu, så blir det inte så i högstadiet. Vi kommer inte att gå i samma klass. Sandra ska gå i engelskaklass och jag i profilklass.. Men Sandra kommer såklart vara min bästa vän i all evighet!!
Bilder från weheartit.com
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sandrino

älskar dej bästa vän ♥

2012-07-10 @ 23:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0