gick skit

Gick så himla dåligt på hoppningen idag,  blev så sjukt ledsen.. Hon vägra nästan hela tiden på ett HELT vanligt hinder på 60 som vi hoppat FLERA gånger förut.. Sen så skulle vi hoppa ett kors, hon stanna, sen hoppa hpn och typ fasta med bakbenen i bommen så hon ramla över mitt ben.. Gick bra som tur va, men jag blev så ledsen just då för jag fattade inte var det var för fel på henne idag (gick bra med henne också) Alltså, hon bara vägra och vägra. Hon har nästan aldrig vägrat ju..
 
Måste vart något speciellt :(( Men iaf efter stallet så åkte Johanna och jag till sommarstugan och bada sen bio! Vi såg ice age 4 :) SJUKT bra var den. Det äger att få göra en massa roliga saker med bästa <3
//Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0