Hoppat!

Förlåt för dålig uppdatering idag, men har vart i stallet och hann inte blogga innan. Idag hoppade jag med Amanda i paddocken, det gick väldigt bra! Hon tycker ju att det är jätte kul att hoppa. Hoppade först ett hinder på 60 cm, det är ju somsagt det högsta Amanda hoppat, meeeen vi hoppade 65 idag! Så otroligt duktig är hon, utvecklas för varje dag som går! Innan sommaren är slut satsar jag att hon ska hoppa 75 cm! Borde hon klara min lilla skit 
Försökte även hoppa en bana på 3 hinder vilket intte gick så bra, men hon har aldrig hoppat bana förut så det gick ändå bra. Hon kunde inte hålla galoppen så bra, så vi trava i hörnen och fatta galoppen när vi svängde in
mot hindrerna  Duktig är hon ändå såklart.. Väntar på att solen ska komma så jag kan sola igen!! Ska även springa en lite tur.
 
hahah hur ser jag ut?!?! BJUDER. manda är en blöthezt på kortet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0